23 May 2011

VHK vestlus

Ma ei tea kas on mõtet mu VHK vestlusest kirjutada või mitte, see oli suhteliselt ammu ja ma peaaegu midagi ei mäleta enam, aga noh veidi ikka on meeles. Matemaatika punktid olid mul 60, eesti ja inglise keeled mõlemad 64. Öeldi, et suhteliselt tugev tulemus. Küsiti palju asju, näiteks kuidas ma suhtun sellesse, et seda kooli asutasid kristlased ja kuidas suhtun usuõpetusetundidesse. Samuti küsiti miks ma enda koolist tahan ära minna ja neile tulla. Ütlesin, et VHK-s parem tase. Nad olid täiega imestunud näoga ja küsisid: Kust sa seda võtad ??? (Ma ei tea, taevast kukkus see arvamus) Küsiti veel perekonna kohta ja mingeid üldisi küsimusi. Direktor oli väga meeldiv ja sõbralik ja naeratas kogu aeg, see eest need muusikainimesed olid väga negatiivsed ja ütlesid mulle välja, et ma ei oska klaverit mängida... Solf oli küll kõva 80,5/89-st. Ja pmst klaveri ettemängimisel läks mul ainult 1 koht valesti... Tagantjärele mõeldes tahaks neile näkku karjuda, et ma nsm sain muusikakooli lõpetamisel kiituskirja või? Täiesti ajuvaba. Siis nad olid kindlad, et ma ei saa klaveriõpingute hakkama (jällegi tuleb esile 7 aastat muusikakoolis) ja et mul oleks vääga palju aega vaja sellele pühendada ja mul poleks seda aega kusagilt võtta jne. Muidugi üritasid nad seda väga viisakalt öelda, aga noh, ma pole kahjuks nii loll, et vihjetest mitte aru saada. Kuid tol hetkel ma lihtsalt olin vait ja kuulasin seda kõiki, mul ei tulnud ühtegi sõna suust välja... Küsiti ka, et kas ma olen 100% kindel, et tahan muusikaga tulevikus tegeleda? Ütlesin, et noh vb jah. Siis küsiti, kuhu ma veel vestlusele sain... Ütlesin siis igalepoole kuhu tahtsin sain. Siis hakkas dire ajama, et nkn saad kusagile sisse kuhu tahad ja nende kolme aastaga saad järele mõelda, mida sa tegelikult tahad jne...Jällegi tagantjärele mõeldes oleks tahtnud neile öelda, et ükski inimene, kes tahab tulevikus just muusikaga tegeleda ei läheks VHK-sse. Ta läheks Georg Otsa. Peale seda vestlust saatsin neile veel ca. 5 meili küsimusega, et äkki on mingi võimalus teisse klassi/õppesuuna saada, vastus oli ei. Ma ei tea, peale seda vestlust mu arvamus koolist totaalselt muutus, ma ei tea, minu arvates olen ma piisavalt sobilik selle kooli jaoks ja ma olen piisavalt tubli, et seal hakkama saada, aga noh jah. Ma ei oska rohkem midagi lisada.

10 comments:

Anonymous said...

Sina sobiksid VHK-sse? Hea nali.

Jelizaveta. said...

ei saanud aru. äkki põhjendaksid oma seisukohta?

Anonymous said...

Tead ongi parem, et vhk`sse ei saanud. Ma ei ütle seda halva pärast, vaid seepärast, et oleks jube tegeleda 3 aastat süvenenult millegiga, mis sind ei köida, isegi kui sa oled selles varem edukas olnud. Aga see ei loe...inimene sobib tõeliselt ainult sinna, kust ta õnnelik on. Ma arvan, et need, kes sinuga vhk`s vestlesid nägid sind läbi. Jah, võib-olla oleksid sa sinna mõnda teise klassi sobinud. Aga sinna on tõepoolest suur konkurents ja teadagi eelistatakse seal kuulsate kultuuriinimeste lapsi.

Anonymous said...

OLEN SELLE BLOGI AUTOR!

A: Jah, sa rääkisid kõik väga täpselt ;)

Anonymous said...

Juhtusin lugema Su blogi... Mul sõbranna käis ka VHK katsetel, kunstiklassi. Ma arvan, et ta oleks suurepäraselt sobinud, kui võtta selle kohapealt, et ta on loominguline ja avatud, sõbralik ja hea joonistaja.. Aga kool otsustas, et ei võta teda, kuigi ta on väga hea kunstis. Pärast seda minu arvamus VHKst langes kaa, tuleb välja, et sisse saad ikkagi ainult siis, kui su vanemad töötavad kõrgetel kohtadel(sest nad olevat seda küsinud vestlusel)või kui sul on palju raha.. või siis kui oled poiss, sest võrreldes kanditaate ja sissesaanuid, siis mulle tundus, et kõik poisid said sisse (ma ei tea kas nad olid siis head või ei, aga vaevalt et nüüd kõik paremad olid, kui väljajäänud, aga ma ei tea, pole näinud). Aga ma ütlen, et parem vist oligi, et Sa sisse ei saanud, järelikult nad ei vääri SIND! Mine tee midagi imelist ja suurt, et saad pärast mõelda, et 'ah neil vist oleks kahju, kui nad praegu mind näeks, et mind vastu ei võtnud' :)..

Jelizaveta. said...

A: aitäh sulle nende sõnade eest:) Tead, mulle tundub praegu juba, et nad veel kuulevad minust=)

Anonymous said...

Ma ei tea sind isiklikult, aga blogi järgi tundud üsna vahva inimene olevat.
Mina sain VHK-sse sisse (tüdruk), vestlusel oldi väga sõbralikud. Vestluse lõpus tegelikult hakkasid ka ajama, et kas ikka kuskile mujale ei taha jne... Vanemad on mul täiesti tavalised inimesed, ise ka imestasid, kui sinna sain, sest olid kindlad, et selleks peab mingi kultuuritegelane või keegi olema.
Võib-olla oli tõesti asi selles, et teadsin mida tahtsin ja ka ütlesin seda neile.
Aga VHK valikud on tõepoolest veidrad.

Jelizaveta. said...

A: ma tänan sind=) On tõesti veidrad, aga ma soovin sulle edu ja räägi pärast kindlasti oma muljetest=)

Anonymous said...

(olen see üle-eelmine anon) Kuhu kooli Sa siis lõpuks lähed? :D

Jelizaveta. said...

westholmi.