23 May 2011

Nõuanded vestlustele!

Mõtlesin, et võiks kirjutada mõned nipid/nõuanded tulevastele katsetatavatele. Mina näiteks ei teadnud seda, kuid usun, et kui oleksin, oleks mul paremini läinud! Kirjutan mõned, kui teil on midagi lisada kirjutage kommentaaridesse ja ma lisan neid ka siia listi! ;)

  • Ole koguaeg enesekindel ja naerata.
  • Ükskõik kui paljudel katsetel sa käisid, ütle, et käisid ainult ühel-kahel max. kolmel (siis on su võimalused kooli saada suuremad.)
  • Kui küsitakse, et kuhu tahaksid kõige rohkem saada, siis ütle, et sinna kooli, kus parajasti vestlusel oled, ära öelda saad iga kell, aga kui sind ei võeta ei saa sa enam sisse.
  • Ära mõtle vastuse üle pikalt (isegi kõige lambikamate küsimuste üle), hakka kas või hämama, aga vasta kiiresti!
  • Inglise keele vestlusel ära mõtle üldse vastuse üle, tähtis pole endast rääkimine, vaid oma inglise keele oskuse näitamine(ja kui kaua mõtled vastuse üle, tundub nagu sa ei oskaks eriti seda keelt).
  • Natuke huumorit lisab vestlusele paremat õhkkonda.
  • Ole valmis selleks, et igat oma vastust põhjendama pead.
  • Soovitan soojalt oma koolide pingerea teha palju varem, näiteks jaanuarit-veebruaris.( sest kui pead hiljem otsustama, siis võib sul tekkida(aga ei pruugi) selline dilemma nagu minul hetkel on)
  • Kui sa ei saanud oma valitud kooli, siis ära kurvasta, vaid KOHE saada sinna e-mail kas saaksid vestlusele või midagi, kas oleks mingisugunegi võimalus sisse saada. Mina sain niimoodi näiteks GAG-i vestlusele.

15 comments:

Anonymous said...

Ma lisan omaltpoolt veel paar nippi:

* Ära vestlusele hiline.
* Ütle tere ja nägemist. Kusjuures mõned, kes katsetele tulid ei öelnud.
* Näita kooli vastu huvi üles, näiteks mu sõbranna osales enne katseid-vestlusi kooli moeshowl ja rääkis juba varem õppealajuhatajaga, et ta soovib seal koolis õppida vms. Sinna alla kuulub ka see e-maili saatmine, mida sa juba manisid.
* Korda katseteks inglise keele grammatikat (eriti ajavorme ja reported speechi)
* Korda kokku-ja lahkukirjutamist ning komasid.
* Korda matemaatikas Pythagorase teoreemi, tehteid murdudega, graafikuid ja lihtsutamist.
Need kolm viimast on põhilised asjad, mida katsetel küsitakse. See ei tähenda muidugi, et ülejäänut oskama ei peaks. :D
* Ära korruta vestlusel ühe asja liiga palju - my mistake.


Kas sa käisid 32.kk klassjuhataja tunnis? Mis seal räägiti?

Anonymous said...

ma tundsin su seal klassijuhataja tunnis ära ^^

Anonymous said...

OLEN SELLE BLOGI AUTOR!

Jah, ja mulle meeldib seal nüüd vähemalt 5 korda rohkem kui enne. (Kuigi enne see meeldis mulle ka väga palju) Klassikaaslased on toredad ja kõik peaaegu erinevatest koolidest.. Klassijuhataja on samuti väga tore. Räägiti uutest õppeainetest, perioodidest, kitsast/laiast matemaatikast, millised ja millal kooli avaldust ja muud dokumendid tuua jne. =)

Anonymous said...

OLEN SELLE BLOGI AUTOR!

Oo, kes sa oled? =)

Anonymous said...

Mind huvitab väga millised need uued ained on? Tore oleks, kui sa siia nende kirjeldused postitaksid. Tahaks teada, millest ma ilma jäin. :D

Anonymous said...

Olen selle blogi autor!

A: visuaalne kultuur (2)
multimeedia väljendusvahendid (1)
fotograafia (1)
filmi –ja videoõpetus (2)
animatioon (1)
veebikeskkond (1)
saksa või prantsuse keel (5)

Need on siis multimeediaklassi valikained. Tead, täna oli nii paljud potensiaalsed õpilased puudu, et ma arvan, et kui sa tahad, sa võid ikkagi 32sse kooli sisse saada=)

Anonymous said...

* Viisaka mulje jätmiseks pane korrektselt riidesse.
* Mõtle enne, miks sa sinna kooli minna tahad ja miks sinna õppesuunda.
* Ära vaata rääkides maha, lakke või kuhuiganes, vaid selle poole, kes sinuga parjasjagu räägib.
* Kui sa ei tea vastust, siis ürita vähemalt midagi vastata, sest, kui sa vaikid saad vähem punkte.

Jelizaveta. said...

Tänud teile vastamast. Lisan neid järgmiste päevade jooksul. ;)

Anonymous said...

Millal sa lõpliku otsuse teed või oled juba teinud?

Anonymous said...

Ootad väga uude kooli minekut, millised on sinu ootused selle koolis suhtes?

Jelizaveta. said...

A: Pole veel kahjuks teinud. :( Ise tahaks ka juba ära otsustada, aga ei suuda. Kui sa tahad veel soovitada mulle midagi, siis lase käia;)

A: Mitte, et ma ootaks juba uut kooliaastat, aga mind väga huvitavad, millised need multimeedia ained 32-ses koolis on. :) Klassijuhataja tunnil ka käidud seal ja klass tundub väga põnev, kõik on nii erinevad ja üldse väga huvitavad on kõik. ;) Ootan positiivseid, õnnelikke ja hästi õpilastesse suhtuvaid õpetajaid, kes teeksid oma tööd hästi ja vajadusel aitaksid õpilast, mitte ei karjuks talle näkku, kui loll ta on.

Anonymous said...

Mina soovitan sul minna 32.kk, kuna see kool on sulle juba positiivse mulje jätnud ja sind huvitavad sealsed õppesuuna ained. Sul pole mõtet ksg`sse minna, kui sind saksa keel ei huvita. See aeg läheks seal lihtsalt raisku. Selle bussiga loksumise elab ka üle, kui koolis ootavad sind toredad klassikaaslased ning tasemel õpetajad. Pealegi, kui sa ise käid seal hea meelega, siis pole kaugus oluline.

Jelizaveta. said...

A: Tänud sulle. :)

Anonymous said...

ma ei oksa sinu klassi kohta midagi öelda, aga majandus-keskkonna klassis on väga toredad inimesed.

Jelizaveta. said...

ma usun, aga ka minu klassis tundusid inimesed vääääga huvitavate ja sõbralikena ja kõik olid nii erinevad ja see oligi huvitav. Ühega neist olen ka neti teel veidi suhelnud. Igatahes tore klass tuleb, vaatamata sellele kas ma lähen sinna kooli või mitte:) Paar inimest olid (mite c klassis), kes tundusid sellisena veidi... oleme parem kui teised, aga neid leidub igas koolis.