13 March 2013

Väike kordamine katseteks 2013

Tere kõigile!

1.5a on möödunud viimase postituse kirjutamisest ning mõtlesin, et miks mitte nüüd paar rida kirjutada? Vaatamata sellele, et ma tean, et kohe-kohe on käes kõigil põhikooli lõpuklassi õpilastel pingeline periood, ei osanud ma oodatagi, et seda blogi loetakse ikka veel ja nii tihti!! ! (Ma ei tea kuidas teie jaoks on, aga umbes 300 lugejat nädalas on minu jaoks palju, eriti sellise formaadiga blogi jaoks!)
Aga tegelikult on see arusaadav, kuna juba see nädal kirjutate Teie oma esimesi katseid VHK-s ja 32.keskkoolis ning järgmine nädal juba igalpool mujal. Et Teie tulemusi natukene võib-olla paremaks muuta lisan ma siia väikeseid kordamisülesandeid eesti keele ja matemaatika vallast. Kui hiljem leian veel midagi kasulikku, siis kindlasti lisan selle ka siia.( Füüsikast soovitaksin korrata kindlasti: takistust/jõudu jms, nende ühikuid ning valemeid; sulamissoojust (soojusõpetus); üleslükkejõu ülesanded; kogutakistuse arvutamine; vb natukene ka peegleid/läätseid) Siin on siis lubatud ülesanded:

Eesti keel - http://keeleabi.eki.ee/?leht=11
Matemaatika - http://www.linkbun.ch/qf4k (need 4 link)


Ning Teie palun jagage minuga ka see aasta kuidas teil läks katsetel ning võib-olla keegi tahab seda blogi üle võtta ning oma postitusi siia kirjutada? (Kui keegi soovib, siis andke mulle teada!)

Seniks aga soovin teile head õppimist (ja kindlasti õppige palju, kuna eliitkoolides on megatore käia)! :)

6 comments:

Anonymous said...

Suured suured tänud nende kasulike linkide ja materjalide eest, mul on katsed homme ja need on kindlasti suureks abiks, aitäh! :)

Anonymous said...

Tahtsin küsida et kui sa vestlusel käisid ja paluti ennast tutvustada vms, siis mida sa täpsemalt seal enda kohta rääkisid? ja kui küsiti et mida annaksid koolile juurde, siis kuidas sellele vastasid? :) ja kuidas sulle eliitkool tundub, ma kardan ise et jääb liiga raskeks ja et ei ole enam absoluutselt vaba aega et millegi muuga tegeleda, kuidas sellega on?

Jelizaveta. said...

Hei!
Tutvustamisel ütledki kes sa oled, vb vanuse võib ka mainida, kus koolis käid, millega vabal ajal tegeled/hobid.
Minu meelest mul päris sellist küsimust ei olnud, et mida ma annaksin koolile juurde :D Pigem, et miks nad peaksid mu vastu võtma (mis on tegelikult suhteliselt sarnane sellele).. Ilmselt vastasin, et olen tubli ja töökas, ning et minu jaoks on väga tähtsad need asjad (nt inglise keele süvaõpe), mida see konkreetne kool pakub.
Kui on võimalus eliitkooli minna, siis ma VÄGA-VÄGA soovitan seda. Esiteks see annab sulle palju parema võimaluse tulevikuks (parem haridus, inglise keel, ettevalmistus nö 'päris eluks', suurepärased uued sõbrad ja tuttavad). Eriti just inimesed on väga coolid eliitkoolides, palju erinevaid projekte on seal jne! Ma arvan, et nendes koolides ikka nii raske ei saa olla. Kuigi TIKi õpilastel tundub küll vahepeal vähe vabat aega olevat, aga üldiselt ikka aega jätkub nii hobideks kui muudeks asjadeks. (Kuigi vahepeal on küll sellised perioodid kui on raske kõike seda balanseerida, võib-olla ongi gümnaasiumi alguses, kui üritatakse keskkonda sisse elada).

Ühesõnaga tahan sulle öelda, et kui sul on võimalus minna eliitkooli (eriti GAGi või Reali, aga ka TIKi või 21-sse) siis kindlasti mine ja proovi! Kooli ei ole rasek vahetada (eriti just esimese aasta alguses, selle kestel või lõpus) Ja kui mul oleks võimalus minna eliitkooli kohe praegu, siis ma kindlasti võtaks selle pakkumise koheselt vastu! :):)

Anonymous said...

Hei, ma tahtsin küsida, et kas sa ei saanud 21. Kooli sisse? Kui ei saanud, siis miks sinu arvates?

Mis sa arvad, kas see, kui olen kooli teiseks eelistuseks valinud, vähendab mu sissesaamisvõimalusi? Lihtsalt ma tahaksin 21.-sse sisse saada, aga olen selle teiseks eelistuseks valinud... Esimeseks panin TIK-i, aga mul ei läinud seal vestlusel eriti hästi. Mul homme 21.-ses vestlus...

Anonymous said...

Tere, näen, et umbes 7 aastat on möödas, kuid loodan, et oskad mõndasid kergeid soovitusi anda, kuidas vestlusel hakkama saada. Mul endal katseid veel polnud, kuid võib-olla vähem kui kuu pärast olen samas seisus, mis sina tol hetkel olid.

Anonymous said...

Oof, ma kavatsesin seda reply'ida, aga noh elab üle. Ma üritan hakkama saada üleval kirjutatuga:)