05 June 2011

Ma olen tõsiselt otsustusvõimetu!

Ma tean, et praktiliselt kõik, kes on seda blogi kas või vähesel määral lugenud, arvavad, et ma olen loll ja ei suuda otsustada kuhu järgmine aasta kooli minna.. ja mul on aega nüüd praktiliselt 2 nädalat jäänud ... ja ma palun teid (kellel veel viitsimist on) soovitada mulle millisesse kooli minna: Kadrioru Saksa Gümnaasiumi, Jakob Westholmi Gümnaasiumi või 32.Keskkooli. Paljud teist on juba oma arvamuse avaldanud ja ma olen teile siiralt tänulik selle eest, kuid kahjuks ei suuda ma ikkagi otsustada... Nii et, kellel veel vähegi viitsimist on, kui teil on tuttavaid ühes nendest koolidest ja ta on rääkinud midagi positiivset/negatiivset selle kooli kohta, mida mul oleks vaja teada, siis võite siia kirjutada:) Tänan teid ette!

10 comments:

Anonymous said...

no vali selle järgi, kus on sulle sobivamad õppeained, mitte ainult asukoha järgi :)

Anonymous said...

ma arvan, et sa pead maha rahunema, kõik plussid-miinused kokku võtma enda jaoks ja rahulikult ära otsustama. kõik hea-halva oled sa ilmselt juba teada saanud

Anonymous said...

Mine sinna, kuhu süda tõmbab... Mingi väike eelistus on ilmselt sul ikka. Sessuhtes,et ära mõtle kooliteele vaid sellele, mis ained sulle oleks vajalikud ja mis sind huvitab. 3 aastat tühja koolipinki nühkida oleks päris mõttetu.

Anonymous said...

Kuna mulle tundub, et sinu jaoks on parim kool 32.kk ja et see kool meeldib sulle endale ka kõige rohkem, siis mine kindlasti sinna. Sa ei pea seda kindlasti kahetsema. Siin oli küll vahepeal mingi negatiivne kommentaar, aga see on ühe inimese arvamus ning alati ei saagi kõik ühtemoodi arvata. Pealegi sellel inimesele võib-olla lihtsalt ei meeldi seal koolis, sest ta ei saa klassikaaslastega läbi või on nõudmised liiga kõrged, siis teebki siin kooli maha. Mina olen igastahes 32.kk nii palju head kuulnud, et ise ei jätaks sinna kindlasti minemata, kui ma vaid soovitud õppesuunaga klassi saaks. Kahjuks sain sellise õppesuunaga klassi, kuhu ma ei tahnud, nii et ütlesin ikkagi ära, sest teises koolis pakuti mulle sobivama õppesuunaga klassi. Aga kui oleksin saanud sinna klassi, kuhu tahtsin, oleksin 100 protsenti kindlalt läinud. Poleks hetkegi kahelnud, seal on lihtsalt nii super seltskond koos, tean seda paljusid. Enamus neist, keda ma tean, jäävad sinna. Nii kahju on tõesti, et sobivasse õppesuunda ei saanud, sest peale seltskonna pean minagi oluliseks õppimist ja ma tahan võimalikult palju huvitavaid asju õppida. Sp valisin teise kooli. Okei, ma kaldun nüüd teemast kõrvale....Mainin ära, et 32.kk`s on nt kiired õpsid, kontrollisid mitmukümmend eesti keele eksamit ühe päevaga ära. :D

Anonymous said...

eksamite kontrollimine käibki 9ndas ühe päevaga : )

Anonymous said...

mõnes koolis pole ikka veel parandatud, nii et ei käi ikka küll. :D

Jelizaveta. said...

Meil parandasid 3 õpetajat 2 päeva eksameid:D Ehk siis esmaspäeval oli eksam, meie saime kolmapäeva hommikul teada, mõned hiljemgi.

Anonymous said...

ja ma mõtlesin, et reaali poolteist päeva oli tipp... aga okei :D

Anonymous said...

heh, ma saime täna teada. :D

Anonymous said...

32-s saadi eesti keele eksami tulemused teada juba umbes kell 4 samal päeval. Järgmisel päeval anti lõplikud tulemused, aga üldjoontes sai samal päeval teada ning mata tulemused olid kell 19.30 teada...