21 June 2011

Lõpetamine 21.06.2011



Aitäh Teile kõigile, kes on seda blogi kommenteerinud ja oma avamust avaldanud, suur-suur aitähh teile! Te ei kujuta ettegi kui palju see mulle tähendab, te olete mu arvamusi ümber pööranud ja seda nii heas kui halvas mõttes. Olen teile väga tänulik! Selle nädala jooksul saan teile öelda, kuhu kooli ma lähen ja ma olen väga excited! See blogi jääb kestma siia, ma ei pane seda kinni, et järgmine aasta oleks vb kellegil sellest jutust kasu, kes katsetele läheb. Siia hakkan aga postitama vb mingeid arvamuslugusid ja enda mõtteid. ja veelkord aitäh Teile kõige eest!

Jelizaveta

14 comments:

Petitebine said...

Great look!

Unknown said...

love your dress xxxx

Anonymous said...

välja näed hea, kuigi see pole päris aktuseriietus : )

Anonymous said...

mis kooli valisid siis nüüd? 32?

Jelizaveta. said...

A: Paljud olid sellises riietuses, nii et arvan, et see oli okei ;)

Anonymous said...

Muidugi olid, sest paljudes koolides ongi pohhui. ja ma ei ütle, et poleks okei :)

Anonymous said...

jah, kuhu lähed siis? :D

Jelizaveta. said...

Lähen Westholmi, kuigi ma ise ei taha, vanemad suruvad peale ja tegelikult mina isiklikult tahaksin minna 32-sse.

Anonymous said...

see on jama, kui vanemad peale suruvad. aga ma arvan, et westholm on ka okei. :)

WanderLust said...

beautiful photo! Great blog- following you :)

www.wanderlustfashion.com

Lisa said...

really beautiful outfit <3

J said...

Beautiful! Love your shoes! :))

http://liberty-walk-sara.blogspot.com/

Anonymous said...

Kuidas siis Westholmis on olnud ka? Kas oled rahul oma otsusega või mitte? Kuidas sa täpsemalt sinna ikkagi said, kui sa katsetelt edasi ei saanud?

Jelizaveta. said...

Vabanda, et vastusega nii kaua aega läks!

Westholmiga olen enamvähem rahul küll. Eelmine aasta ma olin ikka kindel, et vahetan, aga siis kuidagi hakaks asi paremuse poole minema. Kõige suurem pluss minu arvates on inglise keel - ma käin süvarühmas ja ma tunnen kuidas mu inglise keel aina areneb ja muutub aina paremaks. Ma arvan, et paljudes koolides on see väga nõrk (nt Vhk) aga on ka väga tugevaid mitte eliitkoole (nt Järveotsa G). Matemaatika ja Saksa keel on siin ka väga tugevad (saksa keele saab küll selgeks gümnaasiumi lõpuks). Bioloogia ning geograafia on samuti päris head ning võib-olla saab mainida ka ajalugu ning kirjanduse. Keemia ei ole väga tugev aine (vähmelat hetkel).

Ükesõnaga ma võin öelda, et ma olen rahul rohkem kui kunagi varem. Muidugi on väikeseid miinuseid, aga need on igalpool. (Kui tahad võin Westholmist täpsemalt rääkida - mõtlen, et äkki teha ühe postituse?)

Ja Westholm on selline tore kool, kes võtab inimesi lõputunnistuse alusel ka sisse :D Seda peab viima sinna juunis, ja võib kandideerida isegi siis kui sa pole teinud katseid sinna kooli =) :D